Toimitusehdot

Tilaaminen
Tilaaminen tapahtuu helpoiten valitsemalla haluamasi tuote/tuotteet ostoskoriin ja maksamalla tuotteet ja toimituskulut verkkokaupan kautta.

Voit myös soittaa tai laittaa tilauksen sähköpostilla.

Suuresta panostuksestamme huolimatta kaikkia tuotteitamme ei ole saatu liitettyä verkkokauppaamme, joten mikäli jotain etsimääsi tuotetta ei löydy niin ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Hinnat
Kaikki esitetyt hinnat sisältävät alv:n 24 % ja ovat voimassa toistaiseksi.
Savon Teollisuuspalvelu Oy pidättää kaikki oikeudet hintojen muutoksiin.

Maksutavat
Verkkomaksu: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Collector Bank, Oma Säästöpankki.

Toimitustavat
Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia. Tilaukset pyritään toimittamaan tilauspäivänä (ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Jos jokin tuote on loppu, pyrimme hankkimaan ja toimittamaan tuotteen 2-5 arkipäivän aikana. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää ilmoitamme tästä välittömästi. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille työkalukauppa on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
Yli 35kg:n tuotteiden rahdit sovitaan tapauskohtaisesti.

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät asiakkaan ostamien tuotteiden painon ja koon mukaan, alkaen 10,00 eurosta.

Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@savonteollisuuspalvelu.fi tai puhelimitse 010 315 4880. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan uuteen samaan nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti Posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Takuu
Kaikissa tuotteissamme on valmistajan myöntämä takuu. Yleisesti myymillämme tuotteilla on vuoden takuu lukuun ottamatta seuraavia tuotteita:
Kemppi hitsauskoneilla on kahden vuoden takuu.
Makita ja Metabo sähkötyökaluilla on maksimissaan 3 vuoden takuu.

Takuutodistuksena toimii lähetyksen mukana tuleva kuitti/lasku. Takuu ei kata vahinkoja jotka johtuvat laitteen virheellisestä käytöstä, huollosta tai kytkennästä. Takuu ei myöskään kata rahti- tai lähetyskuluja.
Savon Teollisuuspalvelu Oy ei ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle mahdollisesti koituneita henkilö- tai omaisuusvahinkoja.
Takuukorjaukset
Takuuasioissa ota aina ensin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@savonteollisuuspalvelu.fi tai 010 315 4880.

Reklamaatio
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta välittömästi. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran kauppias joko toimittaa tilalle uuden tuotteen tai palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
– sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@savonteollisuuspalvelu.fi
– puhelimella numerosta 010 315 4880